آیا ماجرای ورشکستگی صرافی کوکوین واقعیت دارد؟ مدیرعامل Kucoin پاسخ داد توکن باز

اگر شما این مقاله را تحسین می کنید، مایلید اطلاعات بیشتری در مورد صرافی کوکوین چیست؟ بدست آورید به سایت ما مراجعه کنید.

آیا ماجرای ورشکستگی صرافی کوکوین واقعیت دارد؟ مدیرعامل Kucoin پاسخ داد توکن باز

ما در این آموزش اقدام به خرید ترون می‌کنیم که کارمزد بسیار کمی دارد. تعداد کاربران زیادی از صرافی بایننس به جایگزین آن یعنی صرافی کوکوین مهاجرت کردند چرا که سخت‌گیری‌های بایننس برای معامله‌ کنانی که احراز هویت نکرده بودند زیاد شد. بایننس به این افراد فقط حق خرید و فروش رمز ارز تا سقف 0.6 بیت کوین را می‌دهد. به همین علت تعداد زیادی از کاربران از کشورهای اروپایی مثل ایتالیا، هلند و … و همینطور ایرانی‌ها، صرافی کوکوین را به عنوان صرافی آنلاین خود و جایگزین بایننس انتخاب کردند. در صرافی کوکوین بدون احراز هویت هم می‌توانید معاملات خود را تا سقف روزانه 2 بیت کوین انجام دهید. البته که با احراز هویت در کوکوین، دسترسی‌های بیشتری در معاملات خود خواهید داشت.

  • بعد از تصویب درخواست، بازرسی ها انجام می‌شود، بنابراین می‌توان هم از راحتی و هم از ایمنی اطمینان حاصل کرد.
  • در صفحه بعد، یک بارکد برای شما نمایش داده می شود که با نرم افزار Google Authenticator که بر روی گوشی نصب می‌شوند باید آن را دانلود کنید.
  • برای قرض دادن کریپتو با استفاده از این پلتفرم، ابتدا باید دارایی‌هایی را که می‌خواهید قرض دهید به حساب اصلی خود منتقل کنید.
  • به دلیل ریسک های مرتبط با ارز های دیجیتال عده از افراد به دنبال سرمایه گذاری با ریسک کمتر هستند.
  • اگر به دنبال قرض گرفتن ارزهای دیجیتال هم هستید، می‌توانید این کار را نیز به راحتی در صرافی کوکوین انجام دهید.
بخوان:  «وقتی حیات خواب بود» رمانی درباره محاصره 34 روزه خرمشهر به چاپ رسید

سودی که با loan out ارزهای دیجیتال به دست می‌آورید بسیار بیشتر از آن مقداری است که با حساب سنتی خود دریافت می‌کنید. با این وجود میزان سود بر اساس ارز دیجیتال و تقاضا متفاوت است. کوکوین می‌گوید به طور میانگین ممکن است سودی معادل ۸ تا ۱۲٪ کسب کنید.

نحوه ثبت سفارش محدود در صرافی کوکوین چگونه است؟

خب تمام کارهای لازم برای معامله با حساب فیوچرز را مرحله به مرحله انجام دادیم. دوباره از قسمت منو روی Deriveties می‌رویم و روی دکمه‌ی Futures Pro کلیک می‌کنیم. پس از وارد شدن به صفحه می‌بینیم که تمام موارد مورد نیاز برای انجام معامله‌ی فیوچرز برای شما باز شده است. پس از کلیک به صفحه‌ی دیگری برایتان باز می‌شود که از شما کد تایید ایمیل می‌خواهد. باید دوباره ایمیل خود را وارد کرده و کدی که صرافی برای ایمیل شما ارسال می‌کند را وارد کنید.

  • مطالعه این مقاله به شما کمک می‌کند بهترین صرافی دنیا را بشناسید پس تا انتهای مقاله با تیم تحریریه ساد۲۴ همراه شوید.
  • با کلیک کردن روی گزینه deposit (واریز) وارد صفحه دیگری می‌شوید.
  • این پلتفرم در آوریل 2022 از “صندوق سازندگان” خود با بودجه 100 میلیون دلاری رو نمایی کرد.
  • البته در ادامه بیشتر برای آشنا مبتدیان به صحبت خواهیم نشست.

تکراری و خسته کننده بودن این استراتژی، دقیقاً همان چیزی است که آن را برای ربات کوکوین مناسب می‌کند. همانطور که مشاهده می‌کنید، محدوده قیمت و تعداد سفارشات توسط AI (هوش مصنوعی) تعیین می‌شود. بخش ‘Total Investment’ برای این است تا کاربران مقدار پولی که می خواهند سرمایه‌گذاری کنند را وارد کنند.

بخوان:  جنگ 8 ساله ایران و عراق، چگونه دفاع مقدس شد

بخش‌های دیگر کوکوین

انواع معاملات پیشرفته از جمله معاملات فیوچرز، استفاده از مارجین در معاملات و تعریف نقطه توقف ضرر در صرافی Kucoin امکان پذیر است. در زمره صرافی هایی قرار دارد که کمترین کارمزد را برای معاملات محاسبه می ‌کنند. پلتفرم صرافی دارای رابط کاربری قابل فهم و شفاف بوده و جهت مشترکین خود سهولت انجام معاملات با کارایی بالا را فراهم کرده است. پلتفرم این صرافی از یک رابط کاربری User-Friendly بهره مند است که گروه های مختلف معامله‌ گران متبحر و اشخاص تازه کار به راحتی می توانند با آن کار کنند. علت این موضوع لو رفتن کلید‌های خصوصی در کیف پول‌های داغ در این صرافی بود که وظیفه آن‌ها آسان کردن فرایند برداشت از این صرافی بود. سایر افرادی که از لیست سفارش‌ها معامله خود را انجام می‌دهند، کارمزد گیرنده را پرداخت می‌کنند.