عطا حسنپور هفدهم دی ماه در نخستین جلسه ستاد خدمات سفر لرستان اظهار کرد: در اجرای خدمات مطلوب به گردشگران ۱۰ کمیته تخصصی در این ستاد مشخص شده که هر کدام وظایف مختلفی را براساس حوزه فعالیت سازمانی خود بر عهده دارند.
ایسنا/لرستان مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی لرستان از تشکیل ۱۰ کمیته اجرایی در ستاد هماهنگی خدمات سفر استان خبر داد.
مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی لرستان اضافه کرد: رعایت دستورالعملهای ستاد ملی کرونا، برگزاری منظم ستادهای شهرستانی و ارائه گزارش به دبیرخانه ستاد، نظافت اماکن و مسیرهای اصلی و محورهای گردشگری، ساماندهی پارکینگها، روشنایی معابر، ارائه خدمات مخابراتی، اتمام طرحهای عمرانی در سطح استان نهایت تا ۲۵ اسفندماه، ساماندهی ورودی و خروجی شهرها و ساماندهی بازارچهها ازجمله مواردی بود که در این نشست در خصوص آنها تصمیمگیری شد.
انتهای پیام
منبع: https://www.isna.ir/news/1401101811359/%D8%AA%D8%B4%DA%A9%DB%8C%D9%84-%DB%B1%DB%B0-%DA%A9%D9%85%DB%8C%D8%AA%D9%87-%D8%AF%D8%B1-%D8%B3%D8%AA%D8%A7%D8%AF-%D9%87%D9%85%D8%A7%D9%87%D9%86%DA%AF%DB%8C-%D8%AE%D8%AF%D9%85%D8%A7%D8%AA-%D8%B3%D9%81%D8%B1-%D9%84%D8%B1%D8%B3%D8%AA%D8%A7%D9%86
همچنین در این نشست برخی از مدیران دستگاههای اجرایی استان و فرمانداران شهرستانها به بیان دیدگاههای خود در خصوص خدمات هر چه بهتر به مسافران و گردشگران پرداختند.
حسنپور بیان کرد: به منظور هماهنگی و تعامل هر چه بیشتر دستگاههای اجرایی برای خدمات مطلوب به مسافران و گردشگران، جلسه استانی ستاد خدمات سفر هر ۱۵ روز یکبار برگزار خواهد شد.
وی با بیان اینکه همه شرایط و امکانات برای پذیرایی از مسافران و گردشگران نوروزی در استان فراهم خواهد شد عنوان کرد: با تلاشهای صورت گرفته و با روشهای نوین تبلیغاتی ازجمله اپلیکیشن کاربردی لرستان سفر، تمامی محورها و مسیرهای گردشگری، تأسیسات گردشگری، اماکن اقامتی و جاذبههای طبیعی و تاریخی استان به همراه تولیدات صنایع دستی در اختیار مردم قرار خواهد گرفت.