خرید انواع پمپ هیدرولیک فرمان لیفتراک قیمت گذرگاه | توکو لیفتراک

فیلترهای هوا ، فیلترهای سوخت ، فیلترهای هیدرولیک.، فیلترهای روغن ، فیلترهای انتقال ، نفس گیرها و لوازم جانبی. لوازم اوربیتال فرمان برای رفع روغن ریزی در اوربیتال  یا به اصطلاح شیرزمان لیفتراک سپاهان استفاده میشود. استفاده از پمپ های هیدرولیکی این امکان را فراهم می آورند تا ماشین کارایی روان و راحت تری داشته باشد. سیبک لیفتراک یک قطعه کروی فلزی است که به آن یک بازو متصل شده است، این قطعه کروی در درون یک محفظه فولادی که اطراف آن با لاستیک پوشانده شده حرکت دورانی می‌کند. این حرکت دورانی باعث می شود تا قطعه ای که در قسمت بازوی سیبک متصل شده است، توانایی حرکت به طرفین و بالا و پایین را به طور همزمان داشته باشد.

  • هرچند سیستم فنربندی در لیفتراک وجود ندارد ولی فرمان پذیری یا هندلیبگ لیفتراک یکی از مهمترین شاخصه های هر لیفتراکی می باشد.
  • هدایت دقیق ترین حرکات لیفتراک نیازمند یک فرمان کارآمد و دقیق است و به همین دلیل، نگهداری و تعویض به موقع فرمان لیفتراک کاترپیلار بسیار حائز اهمیت است.
  • با این حال، یک لیفتراک دارای چرخ‌های فرمان در انتهای عقب لیفتراک است، بنابراین می‌تواند به صورت دایره‌ای در اطراف چرخ‌های جلویی که بیشتر بار را تحمل می‌کنند بچرخد.
خرید انواع پمپ هیدرولیک فرمان لیفتراک قیمت گذرگاه | توکو لیفتراک

لاستیک و چرخ برای همه نوع و مدل های لیفتراک.، لاستیک های پرس ، لاستیک های پنوماتیک ، مجموعه های چرخ ، گل میخ ، پیچ و مهره. سپر جلو آسنا فروش در بایک پارت
قیمت سپر جلو آسنا استعلام آخر را از ما بگیرید. تا انرژی سیلندرهای فرمان مهیا شوند و هدایت لیفتراک های دیزلی را با بارهای سنگین تر آسان تر سازند. اینکه چرا به قطعات مناسب برای اینکه در مسیر درست حرکت کنید نیاز دارید.

بخوان:  رزمایش هوایی آموزشی دوجانبه استرالیا و کره جنوبی

لوازم دوواسپرو سیلو ریسر

پس از ثبت درخواست خود بصورت آنلاین، کارشناسان مجموعه لیفت سرویس غرب نهایتا طی ۲۴ ساعت با شماره تماس اعلامی از طرف شما ارتباط خواهند گرفت. گذرگاه صنعت و تجارت ایرانیان در زمینۀ فروش قطعات و لوازم یدکی انواع لیفتراک برند ایرانی و خارجی در سراسر کشور فعالیت دارد.همراهان گرامی می توانند به صورت اینترنتی به خرید قطعات و لوازم یدکی مورد نیازشان اقدام کنند. پمپ فرمان هیدرولیکی لیفتراک یکی از محصولاتیست که در میان پمپ فرمان لیفتراک بیشترین استفاده را دارند.

توسط پمپ های هیدرولیک میتوان نیروی مکانیکی را تبدیل به قدرت سیال تحت فشار نمود. مرحله بعد انتقال نیرو به نقطه دلخواه است که این وظیفه را لوله ها، شیلنگ ها و بست ها به عهده میگیرند . بعد از کنترل فشار و تعیین جهت جریان توسط شیرها، سیال تحت فشار به سمت عملگرها هدایت می شود. توسط سیستم هیدرولیک و با کمک پمپ های هیدرولیک حرکت دورانی موتور به نیروی مکانیکی خطی تبدیل می شود. اگر لیفتراک دارای موتور باشد مثل لیفتراک های دیزلی و دوگانه سوز (بنزینی-گازی) ، پمپ به طور مستقیم به موتور لیفتراک  متصل می شود و تمام زمان روشن بودن لیفتراک این پمپ نیز در حال فعالیت می باشد. در صورتیکه لیفتراک برقی باشد پمپ در تمام مدت کار نمی کند زیرا عمر باتری را کاهش می دهد در عوض دارای یک میکروسوئیچ است و زمانی کار می کند که اهرم شیر کنترلتوسط اپراتور استفاده شود.

قطعات سیستم فرمان لیفتراک

جعبه فرمان لیفتراک ، پمپ فرمان لیفتراک و دیگر قطعات لیفتراک با بهترین کیفیت . فروش قطعات لیفتراک همراه با خدمات پس از فروش از قبیل تعمیرات لیفتراک لیفتراک با ما در تماس باشید . با توجه به استفاده ی بیش از پیش سیستم های هیدرولیک در صنایع ماشین آلات راهسازی پمپ های هیدرولیک لیفتراک  با دبی و فشار متغیر در انواع مختلف تولید میشود. شیلنگ مکش هیدرولیک لیفتراک، شیلنگ برگشت هیدرولیک لیفتراک، پمپ کلاچ پایین و بالا لیفتراک، کیت کنترل ولو، رابط چهارشاخ و اوربیترول لیفتراکبا خرید پمپ فرمان هیدرولیک لیفتراک با کیفیت، دیگر نیازی به تعویض قطعات لیفتراک در مدت زمان کوتاه نمی باشد در نتیجه هزینه هایتان کاهش خواهد یافت. به دلیل این که امکان تقلبی بودن این محصولات در بسیاری از فروشگاه ها وجود دارد بهتر است از فروشگاه های نمایندگی این محصولات خریداری شود. شرکت توکو لیفتراک با سابقه ای درخشان در زمینه فروش قطعات یدکی آماده ارائه خدمت به شما عزیزان میباشد.

بخوان:  کتاب «بناهای جدید در بافت تاریخی» منتشر شد