خرید سشوار سشوار نو و دست دوم با قیمت عالی در شیپور | takdoo-تکدو

شما می توانید تنها با وارد کردن شماره موبایل خود و دریافت کد ورود، وارد حساب کاربری خود شده و یا عضو شوید. همچنین می توانید با وارد کردن ایمیل کاربری خود وارد حساب کاربری خود شوید . پاناسونیک پرچمدار استفاده از فناوری آیونیک در سشوارها است. تمامی کالاها و خدمات حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه هستند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است. کلیه محصولات ما شامل گارانتی 24 ماهه ایران فیلیپس می باشند. مشکلی در دریافت اطلاعات رخ داده است، لطفا صفحه را دوباره بارگذاری کنید.

سشوار ها و حالت دهنده ها فیلیپس

خرید سشوار چرخشی ویژه کسانی است که به حالت دادن موهای خود علاقه‌ دارند. فروشگاه مدا کالا در سال ٨۴ در زمینه آرایشی بهداشتی تاسیس شد. سشوارهای برسی نیز که امروزره طرفداران زیادی پیدا کرده است حال های مختلف چرخشی و ثابت دارد و مناسب برای حالت دادن مو ها و در عین حال خشک کردن موها به بهترین شکل ممکن است. برندهای زیادی در بازار انواع سشوار خانگی و سالنی را عرضه می کنند که در این میان مارک پرومکس، پروموزر، بابلیس، مکس، رمینگتون، رزیا ، فیلیپس جزو بهترین برندهای این حوزه هستند. سشوارها از فناوری‌های مختلفی استفاده می‌کنند مانند سشوارهای یونی از فناوری یونی که در آن یون‌ها ساطع می‌شوند، یون‌های منفی تخلیه شده مولکول‌های آب با بار مثبت را می‌شکند. این فناوری به شما کمک می‌کند تا موهای خود را براق و مرطوب نگه دارید و مدل موهای شما برای زمان بیشتری بدون تغییر باقی بماند.

  • این بین برخی از محصولات در فروشگاه ما مورد توجه بیشتری از سوی شما قرار گرفته اند؛ از آن جمله می توان بهکرم پودر لورالو انواعشامپو بدون سولفاتاشاره کرد.
  • اگر شما هم به دنبال خرید انواع سشوار هستید، اطلاعاتی که در ادامه برایتان فراهم کرده‌ایم، به کارتان آمده و خرید بهتری را برایتان رقم خواهند زد.
  • از جریان برق متناوب استفاده می کند ارزان و اتصال آن راحت است در بیشتر سشوار های خانگی از این نوع موتور استفاده می شود.
بخوان:  تعداد زائران خانه خدا پس از کرونا رکورد زد/ حضور حدود 600 هزار زائر خارجی در عربستان+فیلم
سشوارها معمولا دستگاه‌های دستی هستند، این دستگاه‌ها باید در دست شما اصطلاحا خوش‌دست باشند. سشوارهای سنگین برای انواع موهای بلند، ضخیم و فرفری مناسب نیستند، زیرا این نوع موها برای خشک شدن به زمان بیشتری احتیاج دارند و ممکن است استفاده از سشوارهای با وزن زیاد برای شما خسته کننده باشد. حالت دادن به موهای شما کمی بیشتر زمان می‌برد و این سشوارها برای این حالت مناسب نیستند.

سری متمرکز کننده سشوار مدل SN-01 مجموعه 2 عددی

خرید سشوار سشوار نو و دست دوم با قیمت عالی در شیپور | takdoo-تکدو

بسته به این که به سراغ کدام برند رفته و چه نوع مشخصاتی از آن را انتخاب کنید، ردیف قیمتی متفاوتی را مشاهده خواهید کرد. بدیهی است که هر چه قدر سشوار حرفه ای باشد، قیمت بیشتری خواهد داشت. از این روی برای خرید سشوار ارزان قیمت، باید به سراغ مدل‌های با توان کمتر و خانگی بروید.

چه برای خشک کردن موها و چه برای حالت دادن به آن‌ها داشتن یک سشوار در منزل، ضروری به نظر می‌رسد. کافی است یک مهمانی یا دورهمی فوری پیش بیاید، تا متوجه معجزه سشوار در هر ساعتی از شبانه‌روز شوید و بتوانید ظرف مدت زمانی کوتاه، حالت دلخواه خود را به موها داده و استایلی جذاب و خیره‌کننده را به خود هدیه کنید. اگر شما هم به دنبال خرید انواع سشوار هستید، اطلاعاتی که در ادامه برایتان فراهم کرده‌ایم، به کارتان آمده و خرید بهتری را برایتان رقم خواهند زد. سشوارهای با توان بالا برای موهای ضخیم، بلند و فر مناسب هستند. وات بالا دمای بالاتری را برای شما فراهم می‌کند و این گرما به موهای نازک و صاف آسیب بیشتری وارد می کند لذا این مدل از سشوارها برای موهای نازک و صاف مناسب نیستند.

بخوان:  اما و اگرهای سفر پلوسی به تایوان