شرکت معماری و دکوراسیون داخلی دکوبوم

همه اینها تداعیکننده سبک مدیترانهای هستن. مهم­ترین ویژگی سبک مینیمال خلوت بودن فضا است که باعث ایجاد یک آرامش خاصی در محیط می­شود. نشیمن و پذیرایی در خانه تقریبا نقش ویترین رو به عهده دارن و غیر از این مساله، فضایی هستن که شما قراره در اون حس آرامش رو تجربه کنید و از بودن با اعضای خانواده و دوستانتون لذت ببرین، پس نکته حائز اهمیت طراحی درست فضا و استفاده از حداکثر پتانسیل اون هست. هر چه اضافه است رو از محیط خارج کنین، اطرافتون رو خلوت کنین، رنگها رو ملایم و خنثی انتخاب کنین، هر چیزی در سادهترین شکل ممکن باشه و سعی کنین فضایی یکدست به وجود بیارین. استفاده از گل و گیاه همیشه میتونه تکمیلکننده فضای نشیمن و پذیرایی باشه، چون علاوه بر رنگی که به فضا اضافه میکنه، به اون روح هم میبخشه.

ستون­ ها، سقف کاذب، پنلهای دیواری، کفپوش، پارکت و لمینت، فرش، پرده­ ها، کاغذ دیواری، گچبری، کابینت­ ها و کمدها و قابهای دیواری، تابلوهای فرش و نقاشی، لوستر، آباژور، کاشی، مجسمه­ ها، آیینه­ ها و شیشه­ ها، پله­ ها و شومینه از عناصر مهم دیگری در طراحی و چیدمان داخلی هستند که در سبک کلاسیک ­بایستی از بهترین و باکیفیت­ ترین متریال­های طبیعی، انتخاب شده و با مهارت و تخصص اجرا گردند. پادایران علاوه بر رفع نیازهای شما در طراحی داخلی محیط کار، شما را در رسیدن به خواستههای جدید و منحصربفرد کمک میکند. مثلا میز جلو مبلی دو سوم بزرگترین مبل باشه، مبل اصلی دو سوم قالیچه یا فرش رو در بر بگیره، مساحت فرشی که بین مبلها پهن میشه، دو سوم مساحت مجموع مبلمان باشه و به همین ترتیب در تابلوها و سایر موارد این نسبت رعایت بشه. را به دست آوردهایم آن را با علامت گذاشتن روی پلان، در محل خودروی خطی که رسم کردهایم نشانه و اندازهگذاری کنیم، به همین ترتیب در طول فضا جلو می رویم و اضلاع دیگر نقشه را تهیه می کنیم، و در پایان وقتی به نقطه ابتدای اندازهگیری رسیدیم، یک نقشه ساده از محل مورد نظرمان به دست آوردهایم.

اما اگر به دنبال تغییرات بیشتر و یا بازسازی منزل و… اگر نیاز به تعمیر و یا بازسازی کابینتهای آشپزخانه دارید، میتوانید با توجه به سبک دکوراسیون منزل خود نسبت به انتخاب انواع کابینت اقدام نمائید. سبک یا مکتب ذن ریشه در فرهنگ ژاپنی داره و خب در آسیای شرقی بیشتر از هر جای دیگه طرفدار پیدا کرده. خیلی راحت میتونین از سبکهای دیگه الهام بگیرین و نقاط مثبت چندین سبک رو یکجا جمع کنین و بقیه رو از سلیقهتون شگفتزده کنین. چون اصطلاحا فضا رو «جمع» میکنه. قهوهای و زرد ترکیب هیجانانگیزی است که طرحی آنتیک به فضا القا میکند. البته این رنگها میتوانند با چینش درست و ترکیب مناسب، جلوه درستی به فضا ببخشند. از آنجایی که رنگ های خنثی تا حدی بی روح به نظر می رسند؛ بهتر است با استفاده از روانشناسی رنگ در دکوراسیون، بهترین ترکیب رنگ ها را برای خانه مدرن خود انتخاب نمایید تا تاثیر مثبتی در روحیه شما داشته باشد.

بخوان:  برگزاری نمایشگاه سیار موزه ملی علوم و فناوری به میزبانی بنیاد استاد یوسف ثبوتی

معماری داخلی به جنبه علمی ساخت و ساز و تاثیر آن بر ساکنین و محیط افراد تاکید دارد در صورتی که طراحی داخلی به جنبه هنری آن اشاره می کند. یکی از مهمترین گزینه ها در هنگام انتخاب سبک دکوراسیون داخلی فضای اداری تاثیر همین دکوراسیون بر سلامت و روحیه پرسنل این محیط ها است. سبک صنعتی چیزی برای پنهان کردن نداره و همیشه رو بازی میکنه، از طرفی یکم روحیه خشنی داره. کل عامل ها یک کمپانی سپس از یکسری روز کاری نیرو و انگیزه خویش را از دست می دهند و بازدهی فعالیت به شدت به صورت کاهشی کمتر میابد.محیط کار، رنگ های دیوار، دکوراسیون و کلیه همین عوامل می تواند روحیه مجدد کارمندان را بهبود ببخشد و فضای اداری و طراحی داخلی ساختمان اداری فراوان در این فرمان دخیل می باشد. همچنین برای طراحی و ساخت نمای ساختمانیا ویلا، می توانید روی ما حساب باز کنید. می توانید با چیدن مبلمان و یا قرار دادن کاناپه پشت به محل ناهارخوری یک دیوار طبیعی ایجاد کنید. پیشنهاد می شود حداق سالی یکبار طراحی داخلی مسکونی خود را تغییر دهید و از دکور ها و مصالح به روز استفاده کنید.

به نظر میرسد استفاده از گل و گیاه یک کار ساده و معمولی باشد اما در حقیقیت اضافه کردن گیاهان زینتی، گیاهان زنده و طبیعی و گلدانها به شدت در زیبایی و دلبربایی طراحی داخل منزل شما تاثیر گذار است. بنای این سبک در فراهم کردن آرامش با استفاده از تعادل و هماهنگی هست و تقریبا به اصول مینیمال شبیهه. سبک مینیمال یکی از سبکهای پرطرفدار در بین انواع سبک های دکوراسیون داخلی است. طراح داخلی منزل یکی از متداول ترین دسته بندی های طراحی داخلی است که در همه جای جهان مورد توجه بسیاری از افراد قرار می گیرد. چوب معمولا حرف اول رو در این دکور میزنه و همه چیز در نهایت ظرافت طراحی میشه.

رنگ های مصرفی، وسایل مورد استفاده و طراحی هر کدام از این سبک ها متفاوت است. پوشش دیوار چه رنگ و چه کاغذرنگی بهتره فضایی خنثی رو ایجاد کنه تا تنوع بافت و رنگ و طرح سایر وسایل رو تلطیف کنه. رو انتخاب کنین، نه خیلی بزرگ که فضا رو محدود کنه و نه خیلی کوچیک که در فضا گم بشه. به همین دلیل اگر امکان استفاده از نور طبیعی رو داشته باشین که چه بهتر، در غیر این صورت نورپردازی مصنوعی باید به گونهای باشه که نور کافی رو برای فضا تامین کنه. بهتره ابزاری که مدام ازشون استفاده میشه، مثل مایکروویو در ارتفاع مناسب نصب بشن، البته به حضور بچهها در آشپزخانه هم توجه داشته باشین. را در نظر داشته باشد و بر اساس این قوانین همراه با خلاقیت خود محیطی زیبا را خلق نماید. معماری داخلی توصیف درونی ساختمان را بر عهده دارد که از گذشته تا کنون تحولات بسیاری شامل حال آن شده و معمولاً افرادی که در این حوزه کار میکنند باید تحصیلات مرتبط با آن را گذرانده باشند تا با قوانین لازم آشنا شده و شما بتوانید وظیفه طراحی دکوراسیون داخلی منزل خود را به آنها بسپارید. حال سوال این است که وضعیت ورود به بازار کار در رشته طراحی دکوراسیون داخلی چطور است؟

بخوان:  طرح مصالح مرمتی میراث فرهنگی به قامت نیاز کشور دوخته شده است

اما نکته جالبش این هست که ظاهری مدرن داره اما در عین حال عناصر سنتی رو هم در خودش جای میده. حال استفاده از این تیم کاملاً متخصص باعث ایجاد فضا هاى دلپذیرتر در زندگى و محل کار براى شما می شود. معمولا سازه هایی که در هر محیط قرار می گیرند بسته به نوع آب و هوا از متریال های متفاوت می توان در ساخت آنها بهره برده. سبک کلاسیک را می توان برگرفته از معماری های باستانی دانست. سبک مدرن یکی از سبک هایی است که امروزه طرفداران بسیار زیادی را به خود اختصاص داده است، مخصوصا در مناطق شمال شهر تهران از ویژگی ها و تکنیک های سبک مدرن برای طراحی داخلی منازل مسکونی و مراکز تجاری استفاده می شود. یکی از ویژگی هایی که در ساخت یا بازسازی ساختمان همانطور که گفته شد مهم است، در نظر گرفتن زمان و فضایی است که ساختمان در آنجا ساخته شده است.

وسایل اکثرا چوبی شرکت ساختمانی و طراحی داخلی و سفالی هستن. وسایل قدیمی، طراحیهای چند لایه، عناصر طبیعی، نقش و نگارهای مختلف و رنگهای زنده از ویژگیهای دیگه این سبک محسوب میشه. یعنی شاید نرمی و لطافتی که در ظاهر سبکهای دیگه دیده میشه رو در فضاهایی که به سبک صنعتی دکور میشن نبینین. در هر صورت حتی اگر قرار باشه نشیمن و پذیرایی رو به عنوان دو فضای مجزا تعریف کنیم، حتما نیاز به دیوار و … آنها می توانند حیاتی لمس یک دکمه، وسایل، اتصالات و حتی رنگ آمیزی را تغییر و تحول دهند. شاید شما سبک بوهمین رو آشفته بدونین، اما اون هم اصول خاص خودش رو داره تا از چنین آشفتگی جلوگیری کنه، حتی با اینکه در نگاه اول اینطور به نظر برسه. در مورد پذیرایی به دلیل اینکه معمولا به فضای بیشتری احتیاج داریم، هرچه به شکل مستطیل نزدیک باشه، البته مستطیل نزدیک به مربع و ترجیحا با تناسبات 2 به 3، کاربرد بیشتری داره . چون قرار نیست همه مبلها به دیوار چسبیده باشن و حفرهای در بین اونها شکل بگیره، مسلما نمیخوایم در اون فضا فوتبال بازی کنیم، قراره از مهمان پذیرایی بشه.

بخوان:  میرمحمدیان: نهادهای فعال در امر مسجد تقسیم‌کار می‌کنند
اتاق خواب مستر معمولا به بزرگترین اتاق خانه گفته میشه و امکانات بیشتری نسبت به سایر اتاقهای خواب داره. با توجه به آنچه تاکنون گفته شد، مسلم است که برای هم وطنان عزیز ساکن در تهران، انتخاب بهترین شرکت دکوراسیون داخلی تهران از اهمیت ویژه ای برخوردار است. آسانترین روش برای شروع استفاده از نقاشیهای سیاهوسفید روی بوم تقریباً به روشی ویژه است. سبک گلم برای کسانی کاربرد داره که به تزئینات فلزی، آینهها، رنگهای طلایی و مشکی و نقرهای علاقه دارن. یه ویژگی منحصربهفرد در فضاهایی که به سبک اواسط قرن بیستم دکور میشن، دیده میشه این هست که اغلب زمینه با رنگ خنثی تا تیره و وسایل با رنگهای شاد و جسورانه دکور میشن. گاها اتاقهای خواب علاوه بر عملکرد اصلی، فضایی برای کار یا درس هم محسوب میشن، پس باید این مساله در دکوراسیون اتاق خواب منظور بشه. معمولا فضاهایی که به سبک کلاسیک دکور میشن، مجلل هستن و به عنوان فضاهای لوکس شمرده میشن. مواد طبیعی، تزئینات و جزئیات حداقلی، پالت رنگی سیاه وسفید و نهایتا رنگهای آبی و خاکستری، خطوط منحنی و طرحهای ارگانیک ویژگیهای بارز سبک اسکاندیناوی هست. مواد و متریال و مصالح اولیه و هزینه اجرای کارکنان هزینه اصلی بازسازی دکوراسیون داخلی و یا اجرای طرح های دکوراسیون داخلی را تشکیل میدهد.

مهارت طراحی و مدل سازی کامپیوتری – به دلیل اینکه بخش اعظم طراحی بوسیله نرم افزارهای کامپیوتری انجام می گیرد. اول اینکه باید ببینیم منظور از لوکس بودن چی هست؟ از بررسی اینکه چه رنگی در اتاق های مختلف و چه آلترناتیوهای روشنایی در… پس با درنظر گرفتن سبک دلخواه مثل هر فضای دیگهای، بریم دکوراسیون داخلی این اتاقهای خواب رو با هم بررسی کنیم. احتمالا یک حوض آبی و شمعدونیهای دورش، حیاط آجری با بهارخوابی که همیشه شسته و تمیز برای دورهمی آماده بود، اتاقهای تو در تو با تاقچههای کوچک و بزرگش، درهای طاقی و فرش ایرانی و … در هنگام طراحی داخلی منزل یا محل کار خود علاوه بر زیبایی به کیفیت و راحتی وسایل خود توجه داشته باشید. مهم ترین هدف برای طراحی دکوراسیون داخلی در کرج ایجاد فضایی مناسب و کاربردی است که بتواند آرامش و راحتی را برای افراد به ارمغان بیاورد و علاوه بر اینها افراد بتوانند بهترین استفاده را از فضایی که در اختیار دارند کنند. آشپزخانه فضایی هست که هرچه روشنتر باشه، حس بهتری رو منتقل میکنه. اگر شما هم جزو اون دسته از افرادی هستین که آشپزخانههای تک رنگ و ترجیحا سفید رو میپسندین، بهتره برای روح بخشیدن به فضا کمی هم در اون رنگ یا طرح وارد کنید.