نمره میانگین به عملکرد دولت 16.1 از 20 بوده است که نشان از عملکرد خوب و موفق دولت در تسهیل سفر زائرین اربعین به عراق دارد.
نیمی از پاسخگویان (51.8 درصد) از سامانههای اطلاعرسانی و خبررسانی مربوط به پیادهروی اربعین رضایت زیادی داشتند، 31.2 درصد رضایت متوسط و 11.1 درصد نیز رضایت کمی داشتند.
بیش از نیمی از پاسخگویان (57.9 درصد) از فرآیند ارائه ارز مسافرتی (تهیه دینار) برای زائرین رضایت زیادی داشتند، 17.4 درصد رضایت متوسط و 13.4 درصد نیز رضایت کمی داشتند.
39.3 درصد پاسخگویان از خدمات اینترنت و تلفن همراه ویژه زوار (رومینگ و بستههای مخصوص زائرین اربعین) رضایت اندکی داشتند، 14.8 درصد رضایت متوسط و 23.5 درصد نیز رضایت زیادی از این خدمات داشتند.
اکثر پاسخگویان (78.7 درصد) از وام بانکی مربوط به مسافران اربعین استفاده نکرده بودند. 4.2 درصد رضایت زیادی از این وام داشتند، 3.8 درصد رضایت متوسط و 8.9 درصد نیز رضایت کمی داشتند.
نزدیک به 70 درصد از پاسخگویان به طور کلی از خدمات ارائه شده در اربعین امسال رضایت زیادی داشتند.
41.3 درصد پاسخگویان به میزان زیادی از وضعیت حمل و نقل زائرین اربعین در ایران راضی بودند، 26.3 درصد رضایت متوسط و 11.7 درصد نیز رضایت کمی از این وضعیت داشتند.
به گزارش خبرگزاری فارس، پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در شهریور 1402 نظرسنجی با عنوان «نگرش زائرین درخصوص خدمات اربعین» به صورت تلفنی از شرکتکنندگان در مراسم امسال که در سامانه سماح ثبتنام کرده بودند، انجام داده است که مهمترین نتایج و یافتههای آن به شرح زیر است:
بیش از نیمی از پاسخگویان (59.5 درصد) وضعیت خدمات بهداشتی درمانی ارائه شده به زوار در داخل ایران را خوب ارزیابی کردند، 15.2 درصد متوسط و 7.5 درصد این خدمات را ضعیف ارزیابی کردند.
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید