نظر جمعی از طلاب بسیجی خواهر درباره جهاد تبیین و ارتباط آن با بصیرت‌افزایی در جامعه

وی افزود: با توجه به اهمیت جهاد تبیین این همایش با سر فصل‌های: تشریح نقش بانوان در مدیریت بحران و پدافند غیرعامل، تبیین هویت اسلامی زن مسلمان، جریان‌شناسی پروژه نفوذ در حوزه زن و خانواده، تبیین نقش ولی فقیه در اقتدار امنیت ملی، چستی و چرایی جهاد تبیین، چیستی و چرایی جنگ شناختی و دستاوردهای نظام اسلامی درحال برگزاری است.

شمس مدیر حوزه علمیه خواهران حضرت زهرا سلام الله علیها اظهار داشت: این قبیل برنامه‌ها جهت بصیرت‌افزایی در جامعه و حوزه‌های علمیه خواهران بسیار مورد استقبال بوده و الحمدلله با حضور و مشارکت پرشوری همراه است و از آنجا که جهاد تبیین، امر و فرمان رهبر معظم انقلاب است، حوزه علمیه هم باید به خوبی نقش خود را در ضمن بصیرت‌افزایی ایفا و در حد توان در جامعه روشنگری کنند و لذا برای انتخاب هرچه با شکوه‌تر و شکست برنامه‌های دشمن روشنگری و بصیرت‌افزایی در جامعه، امری ضروری است.

نظام‌آبادی: تشریح نقش بانوان در مدیریت بحران و پدافند غیرعامل یکی موضوعات همایش است.

در حاشیه این برنامه خبرنگار فارس پای صحبت برخی از شرکت‌کنندگان نشست که در ادامه تقدیم می‌شود.

ملیحه دهقانی فیروزآبادی طلبه استان قم گفت: اولویت اصلی ما به عنوان طلبه، به فرموده رهبر معظم انقلاب جهاد تببین است که باید خود را قوی‌تر از همیشه کنیم و با یاری امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف روشنگری را در جامعه پیاده کنیم. در این همایش، از بیانات سخنرانان بسیار استفاده کردیم که تاکید ویژه بر انتخابات اسفندماه داشتند و اینکه دشمن به شدت کار می‌کند و توصیه می‌کردند که باید بیش از پیش پای نظام و ولایت ایستاد و از هرگونه تفرقه بین امت و ولایت با ایجاد روشنگری، جلوگیری کرد. این دوره راه من را به عنوان طلبه، جهت می‌دهد و مسیر پیش رو را با آگاهی بیشتر خواهم دید.

بخوان:  ۲ مجتمع رفاهی در گلزار شهدای کرمان به بهره برداری رسید

فاطمه اسفندیاری معاون فرهنگی مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران استان تهران گفت: دوره توانمندسازی کنشگران جهاد تبیین بهانه‌ای جهت تبادل نظر خواهران و توانمندسازی آن‌ها برای برنامه‌های سال آتی و ایام پیش‌رو است. استفاده از محضر اساتید برجسته سبب می‌شود تا همسو باهم خط و مشی واحدی را پیگیری و اجرایی کنیم.

به گزارش خبرنگار قرآن و فعالیت‌های دینی خبرگزاری فارس دوره توانمند‌سازی بانوان طلبه بسیجی با عنوان «توانمندسازی کنشگران جهاد تبیین» از روز گذشته در سازمان بسیج مستضعفان آغاز شده و تا روز جمعه ادامه دارد.



این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید


منبع: https://farsnews.ir/news/14020628000774/%D9%86%D8%B8%D8%B1-%D8%AC%D9%85%D8%B9%DB%8C-%D8%A7%D8%B2-%D8%B7%D9%84%D8%A7%D8%A8-%D8%A8%D8%B3%DB%8C%D8%AC%DB%8C-%D8%AE%D9%88%D8%A7%D9%87%D8%B1-%D8%AF%D8%B1%D8%A8%D8%A7%D8%B1%D9%87-%D8%AC%D9%87%D8%A7%D8%AF-%D8%AA%D8%A8%DB%8C%DB%8C%D9%86-%D9%88-%D8%A7%D8%B1%D8%AA%D8%A8%D8%A7%D8%B7-%D8%A2%D9%86-%D8%A8%D8%A7

نظام‌آبادی مسئول امور خواهران سازمان بسیج طلاب و اساتید تهران گفت: این دوره کشوری به دعوت سازمان بسیج اساتید، طلاب و روحانیون کشور درحال برگزاری است، که از شهر تهران مدیران حوزه‌های علمیه، اساتید حوزه و دانشگاه، طلاب خواهر، مبلغان بسیجی، کنشگران فضای مجازی و فرهنگی، هادیان سیاسی و مدیران کانال‌های مرتبط دعوت شدند.

شاهدی طلبه حوزه علمیه استان یزد تصریح کرد: از آنجا که این دوره بر مبنای توانمندسازی در جهاد تبیین و لزوم اطاعت امر رهبری مبنی بر فرمان جهاد تبیین است، بر خودم لازم دانستم که با وجود دختر کوچک سه ساله و بعد مسافت، در این همایش شرکت کنم و با توجه به آموخته‌های حاصل از جلسه، بتوانم خدمت کنم.

پایان پیام/


اسفندیاری ادامه داد: یکی از مهم‌ترین برنامه‌ها و رویدادهای پیشرو در جامعه انتخابات اسفندماه است که ان شا الله با دستور‌العمل‌های راهبردی به مشارکت بیشتر آحاد مردم بی‌انجامد.

بخوان:  آغاز هفته‌ با حامد بهداد، فریماه فرجامی و حمید جبلی