مرکز فروش شیرآلات صنعتی قیمت شیرآلات صنعتی انواع شیرآلات صنعتی نفت و گاز | کسری سارانمرکز فروش شیرآلات صنعتی قیمت شیرآلات صنعتی انواع شیرآلات صنعتی نفت و گاز | کسری ساران

  • فروش شیرآلات استیل با امکان ارسال به سراسر کشور انجام می شود.
  • مجرابند این شیر مخروطی، کوتاه و استوانه ای شکل است که قسمت پایین آن دارای زاویه نشیمنگاه می باشد که با نشستن روی سیت آب بندی را به طور کامل انجام می دهد.
  • سند بلاست (Sandblast)، عملیاتی به منظور صاف کردن سطوح مختلف است که در آن، هوای فشرده همراه با ذرات ریز شن و ماسه ساینده، با سرعت بالا به سطح مواد پاشیده شده و این عمل باعث از بین بردن زنگ زدگی و چسبندگی و بهبود سطح قطعات شیر می شود.
  • وظیفه این شیرآلات افزایش سطح ایمنی است و به همین علت نیز نام گذاری شده‌اند. تجهیزات موتورخانه ای و دیگ بخار همانطور که میدانید، موتورخانه ها یکی از اجزای اصلی در صنایع ساختمانی محسوب می‌شود. هم‌چنین در شیرهای انجل (Angle Valve) که با تغییر زاویه همراه هستند فاصله مرکز تا فیس (Center to Face) یا مرکز تا انتها (Center to End) را تعیین می‌کند. سهولت استفاده و دقت عمل در این جزء از اجزاء تاسیسات مهمترین المان های انتخاب شیر می باشد. سلام جناب نجفی عزیز، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس خواهند گرفت. سلام جناب رستمی عزیز، همکاران واحد مشاوره فنی با شما تماس شیر صنعتی خواهند گرفت.

    بخوان:  پوریا احمدی، دومین شهید اغتشاشات پاییز 1401 چگونه به شهادت رسید؟

    شیر کشویی (گیت ولو) سایز ۳ اینچ کلاس ۱۵۰۰

    شما دسته را می چرخانید و شاخه ، صفحه ، غشا یا سایر انسدادهای کنترل کننده در مسیر دسترسی لوله قرار می گیرد و آن را مسدود می کند. بسته به نوع شیر، می توانند دیفرانسیل های بالاتر یا پایین داشته باشند که به شما امکان می دهد آنها را با سرعت های مختلف باز یا بسته کنید. شرکت پتروسا انواع شیرآلات سوزنی را با توجه به درخواست شما تولید کر … شیرآلات وسیله ای هستند که به منظور شروع یا توقف جریان سیالات مختلف، کنترل و یا تنظیم جریان، جلوگیری از جریان های برگشتی یا تنظیم و کاهش فشار به منظور کنترل مایعات یا گاز ها مورد استفاده قرار میگیرند. این سه نوع شامل دیسک با حرکت خطی، دیسک با حرکت چرخشی، دیسک با حرکت ربع چرخشی می باشد. 1.شیرآلات دستی که به وسیله ی نیروی انسانی کار می کنند.2.شیرهای خودکار که به وسیله نیروی هوا، گاز های کنترل شونده و مایعات کار می کنند.3.شیرهای اتوماتیک که به وسیله نیروی برق کار می کنند.

    برند شیرآلات کنترلی

    یکی از مزایای شیرهای دیافراگمی یا شیر پرده ای این است که اجزای شیر از سیال ایزوله هستند و در مسیر آن قرار ندارند. همچنین به علت تحت فشار بودن دیافراگم، امکان ساییدگی آن بسیار زیاد بوده فلذا بایستی به طور منظم اجزای شیر مورد بررسی قرار گیرند و در صورت نیاز تعویض شوند. این نوع از شیرها برای کار در دمای بالا مناسب نبوده و معمولا برای سیستم هایی با سیال مایع استفاده می شود.

    بخوان:  امام خمینی در اولین جلسه از دروس ولایت‌فقیه: بی‌دین‌ها می‌گویند دیانت از سیاست جداست

    در نتیجه ی این تلاش ها کار آمد ترین ابزار آلات از جمله شیر آلات یا ولو ها به بازار عرضه شد. جالب توجه است که کاربرد ولو در صنعت چند برابر کاربرد آن در ساختمان است؛ حتی طراحی آن ها نسبت به نوع ساختمانی بسیار گسترده تر صورت می گیرد. نکته ای که در مورد شیر آلات صنعتی همیشه مورد بحث بوده است، جنس آلیاژ استفاده شده در بدنه ی آن هاست. به دلیل حرارت و فشاری که تحمل کنند، جنس بدنه باید از سخت ترین و مقاوم ترین نوع آلیاژ باشد. شیر آلات صنعتی نیز مانند نوع ساختمانی به دلیل افزایش طول عمر و جلوگیری از پوسیدگی به مدرن ترین روش ممکن آب کاری می شوند. شیرآلات از لحاظ فنی نوعی اتصال محسوب می شوند، ولی اغلب به عنوان یک دسته جداگانه مورد بحث قرار می گیرند.

    منتشر شده در
    دسته‌بندی شده در اخبار